Середа, 21.02.2018, 04:07
Приветствую Вас Гість | RSS

Родинський професійний ліцей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Годовой отчёт директора

З  В  І  Т

освітньої діяльності

Родинського професійного ліцею

у 2014 – 2015 навчальному році

 

                                                                                

Зміст

1. Навчально-виробнича діяльність                                                

2. Виробнича діяльність                                                                   

3. Методична робота                                                                        

4. Виховна робота                                                                            

5. Господарча діяльність                                                                  

6. Основні напрямки розвитку і діяльності професійного ліцею   

 

Додаток 1. Звіт директора (CD)                                                                                   

                                                 

1. Навчально-виробнича діяльність.

 

  Станом на 01.09.2014р. контингент учнів складав – 137 осіб;

   прийом на 1 курс – 38 учнів.

         За 2014-2015 навчальний рік зі складу учнів відраховано 13 осіб (9,5% від загальної кількості учнів):

  • за власним бажанням – 12 осіб (92,3% від кількості відрахованих);
  • за переводом до інших навчальних закладів – 1 особа (7,7% від кількості відрахованих);

Державна кваліфікаційна атестація у Родинському професійному ліцеї проводилася 06.02.2014р., 26.06.2015р. відповідно до Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, і складеного графіка. Учні виконали пробні кваліфікаційні роботи, дипломні роботи, майстри виробничого навчання оформили необхідну документацію.

Рівень навчальних досягнень учнів за підсумками виробничого навчання і виробничої практики складає:

  • на І курсі – 100,0%
  • на ІІ курсі – 100,0%
  • на ІІІ курсі – 100,0%
  • на IV курсі – 100,0%

Рівень навчальних досягнень учнів за підсумками ДКА складає:

  • «Апаратник вуглезбагачення; машиніст установок збагачення та брикетування» – 100,0%;
  • «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок» - 100,0%.

Державною кваліфікаційною комісією присвоєно:

  • підвищених розрядів – 7 учням;
  • знижені розряди – відсутні.

Випуск учнів за 2014-2015 навчальний рік склав 42 осіб, із них:

  • дипломи кваліфікованих робітників отримали – 42 учнів;
  • атестати про повну загальну середню освіту – 42 учнів;
  • диплом з відзнакою отримали – 3 учнів.

Професійно-практична підготовка у Родинському професійному ліцеї складається з виробничого навчання, виробничої, переддипломної практики і проводиться у навчально-виробничих майстернях, на робочих місцях на виробництві. Виробнича практика учнів проводиться безпосередньо на робочих місцях підприємства замовника – Вугільна компанія «Краснолиманська»; за виконані роботи учнями під час виробничої практики підприємство забезпечує їм оплату праці згідно з встановленими умовами оплати праці; нараховані учням кошти перераховуються на  рахунковий рахунок ліцею у встановленому порядку, з метою виплати їм 50% заробітної плати за проходження виробничої практики.

Контроль за навчально-виробничим процесом у професійному ліцеї здійснюється за графіком, в якому визначаються терміни проведення контрольних, перевірочних робіт з метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів з окремих тем робочої навчальної програми.

 

2. Виробнича діяльність.

 

         План  навчально-виробничої діяльності у 2014 році був перевиконаний за всіма показниками:

  • виготовлено продукції – 0,91тис.грн. (за планом – 0,90тис.грн.);
  • послуги населенню та організаціям – 3,41тис.грн. (за планом – 3,40тис.грн.);
  • виконано ремонт приміщень ліцею;
  • доходи від виробничої практики – 252,13тис.грн. (за планом – 170,0тис.грн.).

За  ІІ  квартали 2015 року виробнича діяльність складає:

  • виготовлено продукції – 0,55тис.грн.;
  • послуги населенню та організаціям – 0,20тис.грн.;
  • доходи від виробничої практики (100%) – 145890,36тис.грн.

 

3. Методична робота.

 

         Колективна робота у ліцеї відбувається з метою єдиного підходу до вирішення навчально-виховних проблем, обговорення актуальних питань та аналізу результатів педагогічної діяльності, як педагогічної роботи взагалі, так і окремих педагогічних працівників, вивчення і поширення передового педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації. У ліцеї наявні: педагогічна рада, методична рада, інструктивно-методичні наради, методичні комісії, школа «Молодий спеціаліст».

         У ліцеї працюють 2 циклові (ЦК) та 4 методичні комісії (МК):

     - циклові комісії за напрямком: «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок»; «Апаратник вуглезбагачення; машиніст установок збагачення та брикетування»;

    -   методичні комісії: з  професійно-технічного, природничо-математичного, суспільно-гуманітарного циклу, класних керівників.

         Навчально-методична документація всіх циклових та методичних комісій у належному стані: наявні відповідні плани роботи, протоколи та матеріали, що розглядалися на засіданнях.

         У ліцеї організовуються та проводяться предметні та методичні тижні, конкурси професійної майстерності та інші колективні заходи. Так у 2014-2015 навчальному році проводились методичні тижні з напрямків: «Технологія збагачення», «Гірничо-шахтне устаткування»,  з професій: - «Апаратник вуглезбагачення; машиніст установок збагачення та брикетування»; «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок». Були проведені предметні тижні: охорони праці, української мови та літератури, всесвітньої літератури, математики, права, фізики, хімії, біології, історії України, економіки, іноземної мови тощо.

         У ліцеї постійно працює методична рада, діяльність якої відбувається з метою удосконалення методичної, педагогічної та дидактичної роботи. Особлива увага приділяється удосконаленню роботи з впровадження Держстандартів з професій та їх навчально-методичного забезпечення.

         У ліцеї працює творча група «Інноваційні технології у навчальному процесі».

 

 

         Працівники ліцею у 2014-2015 навчальному році приймали активну участь: у заходах, згідно плану роботи НМЦ ПТО, ліцею:

  • регіональні семінари викладачів загальноосвітньої, загальнотехнічної, професійно-теоретичної підготовки, майстрів в/н.
  • вебінар «Соціальний захист дітей –сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Загальні питання виховних робіт в ПТНЗ Донецькій області».
  • вебінар «Сучасне партнерство в системі професійній освіти». Використання елементів дуальної системи для підготовки робітничих кадрів;
  • психолого-педагогічний семінар «Психологічні основи творчості педагога; учнів»;
  • семінар «Передовий педагогічний досвід у вирішенні проблем практичної освіти. Види ППД»;
  • педагогічні читання «Формування потреби учнів у саморозвитку та самовдосконаленні через упровадження інноваційних освітніх технологій».  

У ліцеї проводилась активна робота по впровадженню інноваційних технологій на уроках загальноосвітніх, професійно-теоретичних та професійно-практичних дисциплін. З впровадженням комп’ютеризації, кожний із педпрацівників ліцею займається переведенням навчального матеріалу на  електронні носії з послідовним їх розповсюдженням серед учнів, проводиться робота по створенню електронних підручників, навчальних посібників та інших навчальних матеріалів. Так, викладач Глебській К.М. розробив теми електронного підручника предмету «Гірнича електротехніка» для навчання при підготовці професії «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок».  Навчально-дослідницька та навчально-пошукова діяльність також широко використовується педпрацівниками ліцею за напрямками, серед них:

- «Форми науково-методичного вкладу матеріалів уроку»; викладач Бардус Н.П.; Федорова М.В. «Інноваційна культура педагога», заступник директора з НВР.

- «Впровадження: узагальнення навчального процесу передового педагогічного досвіду», майстер в/н Шеремет З.Є.;

- «Шляхи підвищення працездатності на уроках виробничого навчання», майстер в/н Соловйова В.В.;

Протягом навчального року, згідно графіка проведені відкриті уроки теоретичного та виробничого навчання:

  • «Устаткування процесу зневоднення», викладач Федорова М.В.;
  • «Теорема про три перпендикуляри. Відстань відточки до прямої», викладач Бардус Н.П.;
  • В.Стус «Сторінки життя», викладач Калмикова М.І.;
  • «Основні відомості про сонце», викладач Халіуліна В.К.;
  • «Експлуатація сепараторів СКВ–20. Регулювання наявності та в’язкості суспензії», майстер в/н Пономарева О.С.;
  • «Монтаж освітлення», майстер в/н Пошкіс І.Б.;
  • «Технічне обслуговування зарядного устрію «ЗУК»», майстер в/н Кравченко І.А.    

Атестація педагогічних працівників ліцею відбудеться у 2015-2016 навчальному році, відповідно до Типового положення про атестацію.

 

За підсумками навчально-методичної діяльності педпрацівниками були розроблені  22 методичні матеріали, у друкованому і електронному вигляді що розглядалися на методичній раді ліцею.

Для підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання та викладачів спецдисциплін створюються умови для стажування, для чого з підприємством замовником кваліфікованих робітників ДП «ВК «Краснолиманська» укладено угоди, за якими надана можливість пройти стажування за новітніми технологіями на сучасному підприємстві - майстру в/н Пономареві О.С., групи 2-12 «Апаратник вуглезбагачення; машиніст установок збагачення та брикетування», майстру в/н Кравченко І.А., групи 1-11 «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок».

 

4. Виховна робота.

 

У навчальному закладі система виховної роботи спрямована на національне, фізичне, громадянське, патріотичне та екологічне виховання, дотримання норм поведінки, розвиток в учнів світогляду, морально-етичної поведінки та естетичного смаку, попередження правопорушень, професійну адаптацію, розвиток природних здібностей та нахилів і задоволення інтересу учнів.

Особлива увага приділялась вихованню учнів на національних традиціях українського народу, вихованню в них таких загальнолюдських цінностей як чесність, людяність, доброзичливість. Проводились предметні тижні із загальноосвітніх, загальнотехнічних та спеціальних дисциплін, класні виховні години, спрямовані на розвиток та вдосконалення особистості.

З метою розвитку інтересу до звичаїв та обрядів нашого народу проводились українські вечорниці, козацькі розваги, літературно-музичні, тематичні вечори: «Барви золотої весни», «Українське козацтво у творах мистецтва», «Чарівні звуки, рідне слово – моя сердечна українська мова», «День соборності України», «Шевченківські читання», «Перший космонавт України», «Чорнобильські дзвони», «День слов’янської письменності».

Велика увага приділяється у ліцеї патріотичному вихованню: проведені заходи щодо визначення Перемоги над нацизмом у Європа, звільнення Донбасу та м. Красноармійськ від фашистських окупантів, привітання воїнів АТО, уроки мужності до Дня пам’яті жертв голодомору та політрепресій «Шануймо пам'ять».

В загальній справі виховання важлива роль належить роботі з учнями в позаурочний час. В ліцеї юнакам та дівчатам пропонується багато варіантів проведення дозвілля. У 2014-2015 навчальному році у ліцеї працювало 6 гуртків (предметні, декоративно-прикладної, технічної та фототворчості, а також вокальний, інструментальний, група брейк-дансу) та 4 спортивні секції, в яких були залучені понад 80 учнів. Робота всіх гуртків була спланована, затверджена, проводився облік відвідування.

Керують роботою гуртків декоративно-прикладної, технічної, фототворчості та художньої самодіяльності досвідчені майстри своєї справи, які багато уваги приділяють індивідуальній роботі з учнями, що сприяє розкриттю їх творчих здібностей, збагачує духовний світ дітей, розвиває їх особистість. Результат роботи – постійна участь гуртківців у регіональних, міських виставках та оглядах-конкурсах і зайняті призові місця.

У 2014-2015 навчальному році в огляді – конкурсі з технічної, декоративно-прикладної та фототворчості серед учнів ліцею прийняли участь члени гуртків, учні та інженерно-педагогічні працівники ліцею і представили експонати з технічної, декоративно-прикладної та фототворчості. Журі відмітило різноманітність напрямків творчості учнівської молоді, а також відмінну організацію роботи з фототворчості; кращі фото взяли участь у міському конкурсі.

Колектив художньої самодіяльності ліцею приймає участь у ліцейних, міських заходах. За підсумками огляду-конкурсу художньої самодіяльної творчості серед навчальних закладів міста, який проходив у палаці культури «Шахтар»  Ксензенко Артур у номінації «Відеоклип» посів І місце, Фірсова Ірина у номінації «Мій перший вірш» - ІІІ місце.

У ліцеї налагоджена робота з фізичного виховання учнів, систематично проводяться спортивні змагання та ігри; спортивні команди з волейболу, баскетболу, міні-футболу та настільного тенісу стали переможцями та призерами у спортивних змаганнях серед навчальних закладів міста; учень ІV курсу Клименко В’ячеслав  став кандидатом у майстри спорту з кік-боксінгу.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування отримують соціальні виплати, згідно чинного законодавства України.

 

5. Господарча робота.

 

У 2014-2015 навчальному році проводилась робота з ремонту навчальних та інших приміщень. За рахунок спонсорської допомоги проведено роботу по створенню спортивного майданчику - футбольне, волейбольне поле, гімнастичний комплекс. Проведено поточний ремонт навчальних кабінетів, майстерень, інших приміщень. Створено 4 кабінета: лекційний зал, інноваційних технологій, гірничошахтного обладнання, охорони праці. Спонсорами надано матеріалів для ремонтних робіт (фарба, шпаклівка, цемент, вапно). Господарські витрати за 2014-2015 навчальний рік склали 103,5тис.грн.

         Протягом року придбано меблі на суму 82,9тис.грн.

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ І ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ.

 

Основна увага у підготовці майбутніх фахівців акцентується на тому, що навчальний процес у професійно-технічному навчальному закладі повинен будуватися таким чином, щоб учні оволодівали професійними навиками, закріплювали знання й уміння, перетворювали їх на інструменти практичної дії та комунікації. Адже нові знання накопичуються й опрацьовуються довкола самої діяльності, що моделюється, а та в свою чергу породжує потребу учнів у поповненні нової потрібної інформації. Необхідно зауважити, що сьогодення також вимагає від особистості не лише конкретні знання, уміння та навички, а й здатність до продуктивної самостійної і відповідальної праці, прийняття рішень. Саме на цій підставі виникає проблема модернізації основних засобів професійного ліцею, що забезпечують навчально-виробничий процес і виникає необхідність створення сучасного парку обладнання для підготовки конкурентноспроможних випускників.

Основними елементами управління професійний ліцеєм є збір інформації, прийняття управлінського рішення та організацій його виконання, здійснення контролю; координація і регулювання дій, оцінювання результатів  демократизації функціональних засад. Саме на цій підставі і була спрямована щоденна робота як директора у 2014-2015 навчальному році.

У подальшому, планую продовжити ставити завдання на виконання «Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 20112015 роки», які і першочергово будуть спрямовані на утвердження відкритої демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднанні з державним і громадським контролем за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальності усіх суб’єктів навчального процесу, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, на реалізацію у професійному ліцеї вимог щодо якості освіти України в цілому, зокрема – з урахуванням траєкторії її функціонування та розвитку на рівні регіону.

Пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу, навчально-виробничої діяльності та комерційної діяльності:

1. Співробітництво з підприємством замовником кадрів ДП «ВК «Краснолиманська» з метою залучення позабюджетних коштів для придбання комп’ютерної техніки, ліцензійних програм, електронних посібників та підручників.

         2. Забезпечити можливість отримання безкоштовних методичних, наукових посібників для педагогічних працівників ліцею.

         3. Забезпечити методичними посібниками, новою  технічною та професійно направленою літературою для учнів груп «Апаратник вуглезбагачення; машиніст установок збагачення та брикетування»» «Електрослюсар підземний; машиніст підземних установок».

         4. Працювати над пошуком нових форм учнівського самоврядування, залучати актив молодіжної організації для забезпечення прав учнів на участь в управлінні освітнім процесом, організації дозвілля, для розвитку особистості кожного учня.

         5. Продовжити співпрацю з вищими навчальними закладами ІІ рівня акредитації для продовження навчання випускників ліцею.

         6. Продовжувати поширення передового досвіду членів педагогічного колективу через презентації, науково-практичні конференції, семінари-практикуми, тренінги, школи передового досвіду.

         7. Впровадження форм співробітництва професійної освіти і промисловості з підготовки і перепідготовки сучасного професіонала для гірничовидобувної промисловості.

 

 

Директор Родинського

професійного ліцею                                                                       О.С.Колобов

 

 

 

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архив записей

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz